opslag in inboedelkisten

 

Hoe werkt het?

U kunt ons tijdens kantoortijden bellen voor een afspraak om goederen te brengen of langskomen om een unit te bekijken (melden bij Transfershop.eu aan de voorzijde van het gebouw).
Of u kunt het reserveringsformulier invullen op de website of mailen naar info@opslagruimteinassen.nl. Wij nemen dan contact met u op om een tijdstip af te spreken.

Heeft u na het bekijken van de opslagunits uw keuze gemaakt, dan kan het huurcontract direct ondertekend worden.
Bij het ondertekenen van het huurcontract dient u een geldig legitimatiebewijs te tonen. Bij bedrijfsmatige huur is ook een kopie van het KvK-uittreksel en een BTW-nummer nodig.

Voor palletopslag wordt de prijs gerekend per week of deel er van.

De minimale huurperiode is 1 maand met een maand opzegtermijn. De borg bedraagt 1 maand huur. U dient bij het tekenen van het huurcontract het bedrag voor het resterende deel van de kalendermaand en de borg direct contant te voldoen. Bij korting voor een langere huurperiode van een palletdoos dient het bedrag voor de volledige periode in een keer te worden voldaan.

De kosten voor borg voor de sleutes voor de opslagunitsl dienen ook contant te worden voldaan bij het tekenen van het huurcontract. Voor een grote opslagunit is de minimale huurtermijn 3 maanden, voor een kleine opslagunit is de minimale huurtermijn 1 maand.

Indien u niet over een sleutel beschikt dan kunnen de goederen tijdens de openingstijden of op afspraak gebracht en gehaald worden. In overleg is dit ook buiten kantoortijden mogelijk. Wij verzoeken u om minimaal een dag tevoren voor een afwijkend tijdstip te bellen, tenzij anders afgesproken.

Let op: U dient altijd zelf voor verzekering van de goederen te zorgen en/of uw verzekeringsmaatschappij te informeren.

Na opzegging van het huurcontract wordt de resterende huur met de borg verrekend. Borg voor een sleutel wordt u overhandigd bij retournering van de sleutel.